Theux, Luik, Waals Gewest, België

Camping L'Escargot

luxe mini-camping - gebruik GPS-coordinaten - ideaal voor rustzoekers - geen animatie - broodjes service - grijs water via afvoerputje op de plaats - sauna en bubbelbad tegen betaling - genieten van de natuur en rust - mogelijkheden tot uitstapjes - centrum 2.5km - met hemelvaart, Pinksteren en F1 weekend speciale prijzen

• Jevoumont 39

4910, Theux, België
  • € 0,00 • 26 apr. t/m 1 okt.

• april 2022

eerdrome

Beste Eerdrome, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Wij zijn momenteel inderdaad nog gesloten. Wij zijn dit jaar geopend van 25 mei tot 11 september, zoals vermeld op onze website www.lescargot.be. Wij hebben geprobeerd contact op te nemen met Campercontact om onze openingstijden aan te passen, helaas zonder resultaat. Verder vinden wij het nogal onbeschaamd van uwentwege om (negatief) te oordelen over onze camping zonder er überhaupt verbleven te hebben. Wij begrijpen uw frustratie van voor een gesloten deur te staan maar de suggestie dat wij zelf onze beoordelingen zouden schrijven is beledigend, slaat uiteraard helemaal nergens op en is volledig voor uw eigen rekening.

• september 2020

• augustus 2019

Mooie schone camping, alles goed verzorgd en aardige eigenaresse!

• april 2022

• september 2020

• augustus 2019

Mooie schone camping, alles goed verzorgd en aardige eigenaresse!

Christd77

• € 0,00 • 26 apr. t/m 1 okt.