Integraal Campers Marknesse

Marknesse, Noordoostpolder, Flevoland, Nederland

Over deze locatie

Uw camperavontuur begint bij Integraalcampers Marknesse!
Bij Integraalcampers Marknesse vindt u onder een van de vele, jong gebruikte modellen ongetwijfeld uw ideale camper! Want met tal van luxe opties maken onze unieke integraalcampers het mobiele reizen comfortabel, hoogwaardig, veilig en relaxt.

Jong gebruikte modellen
Als specialist in Hymer integraal campers zijn wij voortdurend op zoek naar mooie, jong gebruikte modellen. In onze omvangrijke showroom vindt u daarom de meest complete campers. Deze hebben weinig kilometers en komen meestal rechtstreeks van de eerste eigenaar. Daarom geniet u van een integraal camper die als nieuw is, maar de prijs heeft van een occasion.

Deskundig advies
Wij, Lucien, Sandra en zoon Léon van Regenmortel voorzien u graag van deskundig advies waardoor u de juiste keuze kunt maken. Ook zijn wij uitstekend thuis in de techniek van campers. In onze eigen werkplaats kunnen kleine reparaties en aanpassingen aan uw camper worden uitgevoerd. Zo kunt u veilig en plezierig op reis met uw integraal camper!

Camper specialist
Integraalcampers Marknesse is ontstaan uit de combinatie van jarenlange ervaring en enthousiasme. In 1999 startte de familie Trouwborst met het verkopen van campers. Wegens succes, specialiseerden zij zich al snel verder in jong gebruikte modellen integraalcampers van het vooraanstaande merk Hymer.

Enkele jaren geleden hebben wij, Lucien, Sandra en Léon van Regenmortel, het stokje van hen overgenomen. Met dezelfde dosis bevlogenheid, kennis en ervaring runnen wij Integraalcampers Marknesse. Op de achtergrond is de familie Trouwborst nog altijd betrokken bij het reilen en zeilen binnen het specialistische bedrijf.

Verkoop in bemiddeling
Wanneer u uw Hymer camper wilt verkopen, helpen wij u met ‘verkoop in bemiddeling’ en ontzorgen bij het verkopen van uw camper. Uw Hymer wordt van binnen en van buiten zorgvuldig schoon gepoetst, waardoor uw camper net zo wordt gepresenteerd als alle andere modellen. Ook staat uw camper in de overdekte showroom en wordt deze ter behoud van de accu’s aangesloten op de stroom. Dit alles met het doel om uw integraal camper snel te verkopen.

Met de optelsom van uniek aanbod, deskundig advies en optimale service zijn wij u graag van dienst en kan uw camperavontuur beginnen! Waar reist u straks naartoe?

Camperverkoop

Campercontact PRO+

• Alle camperroutes, reviews en foto's
  • Reisplanner: camperplekken langs jouw route
  • Advertentievrij & ruim 70 handige filters
En nog veel meer!