busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

Achterkamp Campers

Tynaarlo / Drenthe / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Aangesloten bij:

BOVAG

Wilt U een camperbus kopen, dan bent U bij Achterkamp Campers aan het juiste adres. De modellen die we verkopen zijn veelal de Volkswagen California, de Mercedes Marco Polo en de Ford Nugget. Met meer dan 20 jaar ervaring kunnen wij U goed adviseren bij de aanschaf van de camper die bij U past en de zekerheid bieden door goede BOVAG garantie voorwaarden.

Door de  jaren heen zijn we uitgegroeid tot een bedrijf, waarin we op alle gebieden service kunnen verlenen die nodig is voor het onderhoud van Uw camper.

We bieden niet alleen het reguliere onderhoud, maar ook bijvoorbeeld motor revisie of schadeherstel.  Met andere woorden één adres voor alle mogelijke werkzaamheden.

Contactgegevens:

Onlandweg 1 , 9482 TC Tynaarlo, Nederland
Tel.: 0592-555090 | Email: info@westfalia-campers.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 53.07990, E 53.07990
N 6°35'56", E 6°35'56"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!