busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

Gardenier Campers

Dronryp / Friesland / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Aangesloten bij:

BOVAG

Gardenier Campers is gespecialiseerd in de in en verkoop van jong gebruikte campers. Ons bedrijf bestaat sinds 1997 en is Bovag gecertificeerd.

In Dronryp staan al onze campers in een verwarmde showroom. Wij staan graag voor u klaar om u te adviseren en mocht u een camper bij ons kopen dan doen wij er alles aan op het u naar de zin te maken. De camper word uitvoering nagekeken en getest en afgeleverd met 6 maand Bovag garantie.

Bij de aflevering leggen wij u alles uit, zodat u het gevoel hebt dat u vertrouwd de weg op gaat.

Contactgegevens:

De Alde Mar 26 , 9035 VP Dronryp, Nederland
Tel.: 0517-233280 | Email: info@gardenier-campers.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 53.19691, E 53.19691
N 5°37'41", E 5°37'41"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!