OMNIA CCS Heijmans

Steenbergen, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

Ook met uw camper kan wel eens een ongelukje gebeuren. Zelfs de meest dure en luxe campers zijn tenslotte niet krasbestendig.
Erg zonde natuurlijk, maar gelukkig beschikken wij over een goede kennis en uitstekende techniek om de schade weer onzichtbaar te herstellen.

We kunnen alle soorten reparaties verrichten aan het woongedeelte van uw camper, zowel de buitenzijde als het interieur. Maar ook aan de technische aspecten daarvan, zoals de elektronica, de luifel, de airco, etc. etc.
Wat ons vrij uniek maakt in de reparatie van camperschades, is dat we ook specialist zijn in het autogedeelte van uw camper. Ook daarvoor hebben we alles in huis om deze professioneel en veilig te herstellen. Uw camper is in toenemende mate voorzien van allerlei veiligheidssystemen. Wij beschikken over richtbanken en kalibratieapparatuur om alles weer veilig de weg op te krijgen.
Uw camper is dus niet alleen weer als nieuw om te zien na reparatie bij ons, maar ook weer 100% veilig.

Mocht de schade een vakantie in de weg staan, dan zorgen we met een noodreparatie dat u toch op pad kunt, waarna we het daadwerkelijke herstel uitvoeren op een tijdstip dat het u beter uitkomt.

Camperonderhoud

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

Schadeservice

• NKC Camperschadeservice

• OMNIA CSS

• oktober 2017

Onze nieuwe Camper hier laten tectyleren, alles is weer super verlopen. Advies om ieder jaar even terug te komen om e.e.a. te laten controleren. Zeer tevreden over dit bedrijf.

• januari 2017

Camper cabine laten opknappen en laten spuiten, uitermate tevreden over het resultaat. Vriendelijke medewerkers waar afspraak ook afspraak is.

OMNIA CCS Heijmans