busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperverhuur, Camperonderhoud, Camperaccessoires

Aangesloten bij:

BOVAG

Merk:

Sun Living

Official Peugeot-dealer Van der Werf in Ede en Lunteren is méér dan een autobedrijf. Als mobiliteitscentrum ontzorgen wij klanten ongeacht de vraag die zij hebben. Van een nieuwe Peugeot tot eersteklas occasion, van leaseauto tot tijdelijke autohuur, van deskundig onderhoud tot vakkundig schadeherstel. U bent welkom op één adres, Mobiliteitscentrum Van der Werf.

Een camper huren of kopen? Ook uw vakantie begint bij Van der Werf! Stap eens binnen in ons mobiliteitscentrum aan de Keesomstraat in Ede en ervaar de persoonlijke betrokkenheid en vriendelijke dienstverlening van onze medewerkers. Wij zorgen ervoor dat u in beweging blijft!

Openingstijden

N 52.02930, E 52.02930
N 5°38'46", E 5°38'46"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!