Van Vliet Caravans BV

Wateringen, Westland, Zuid-Holland, Nederland

Over deze locatie

Van Vliet Caravans te Wateringen, in de regio Den Haag, verleent zoveel mogelijk services om zorgeloos te stallen. Wij bieden stalling voor caravans, vouwwagens en campers in een goed beveiligde stalling. Daarnaast kunt u bij ons terecht voor een Bovag onderhoudsbeurt, APK keuring voor de camper tot 3500kg, schadeherstel, checks, wasservice en bandenopslag.

Voor de inbouw van airco's, satellietinstallaties, E&P levelsysteem kunt u terecht in onze werkplaats maar ook voor de verkoop van kleine accessoires.

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 08.30 tot 17.00 uur
Zaterdag: 09.00 tot 12.00 uur

Bron: http://www.caravanstallingvanvliet.nl

CamperaccessoiresCamperonderhoudStallingen

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken

JacqenMartin

• augustus 2018
    ACM-Janssen

ACM-Janssen

Goedemorgen meneer Janssen, Bedankt voor uw review. In oktober 2017 hebben wij alles met elkaar besproken en zijn we daar samen uitgekomen. Wij betreuren het dat u 10 maanden later deze review plaatst. We vinden het jammer dat u als klant hier weg bent gegaan, maar als het vertrouwen er niet is, dan houdt het helaas op. Wij wensen u het allerbeste en hopen dat u een stalling kunt vinden naar uw volle tevredenheid. Met vriendelijke groet, Team Van Vliet Caravans

• juni 2018

Mooie, schone stalling met prachtige werkplaats erbij, goede service en heel fijn betrouwbaar team.

MaartenChris

MaartenChris

• mei 2017

Aanrader

pietvanmil

pietvanmil

• mei 2017

De schade aan onze camper werd snel en keurig hersteld. De service van dit bedrijf is prima! Er wordt meegedacht met de klant en vervolgens snel geholpen!

Jan-en-Agnes

Jan-en-Agnes