busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverhuur

VW Holiday camperverhuur

Groningen / Groningen / Nederland

Type camperbedrijf:

Camperverhuur

VW Holiday camperverhuur is hèt adres in Noord Nederland én Portugal om een Volkswagen camper te huren. Wij verhuren onze campers zonder kilometerheffing en werken met flexibele huurperiodes. Het bedrijf is opgebouwd vanuit een particulier initiatief en heeft op dit moment 6 Volkswagen buscampers in de verhuur. Door onze eigen jarenlange ervaring met het kamperen met een dergelijke camper kunnen we u advies en service op maat bieden. We onderhouden onze campers in onze eigen werkplaats waardoor we zeker weten dat u met een betrouwbare camper op pad gaat. Naast de reguliere verhuur hebben we ook diverse arrangementen door de provincie Groningen en verhuren we sinds 2017 Volkswagencampers in Portugal.

Contactgegevens:

Zeewinde 38 , 9738 AM Groningen, Nederland
Tel.: 06-49704588 | Email: vwholiday@gmail.com | Website camperlocatie

GPS:

N 53.24584, E 53.24584
N 6°34'21", E 6°34'21"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!