busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop

Campirama

Izegem / West-Vlaanderen / Flandre Oc. / België

Type camperbedrijf:

Camperverkoop

Merken:

Bürstner, Carado, Hymer, Hymer Car

De groei van Campirama is voornamelijk te danken aan de directe en exclusieve invoer van de Hymer mobilhome en de Eriba caravan waarvan wij het officiële alleenverkooprecht in België hebben. Daarnaast verdelen wij tevens caravans van de merken Bürstner en Eifelland.

U kan bij ons ook steeds terecht voor de aankoop van verschillende merken tweedehands motorhomes en tweedehands caravans en dit aan zeer competitieve prijzen. Ons atelier is uitgerust om u een aangepaste dienst na verkoop te verzekeren. Wij beschikken tevens over een aanzienlijk assortiment wisselstukken en toebehoren.

Bron: www.campirama.be

N 50.91810, E 50.91810
N 3°11'35", E 3°11'35"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!