busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Camperverkoop, Camperverhuur, Camperaccessoires, Camperonderhoud

De Wolf NV

Maldegem / Oost-Vlaanderen / Flandre Or. / België

Type camperbedrijf:

Camperverkoop, Camperverhuur, Camperaccessoires, Camperonderhoud

Een ruim aanbod van profilé, alkoof & integraalmodellen zijn bij ons tentoongesteld.

De zaak is inmiddels ook uitgebreid met een kampeershop.

De doe-het-zelver wordt bij ons niet aan zijn lot overgelaten, wij geven advies, tips en assistentie waar nodig. Een cataloog voor zelfbouw is bij ons verkrijgbaar.

U kan bij ons terecht voor de meeste herstellingen aan uw kampeerauto of caravan. Technische herstellingen, herstellingen van ingebouwde apparaten , een algemeen nazicht of het plaatsen van accessoires. Dit is mogelijk en voor een correcte prijs.

Bron: www.dewolf.be

N 51.19971, E 51.19971
N 3°27'56", E 3°27'56"

Gem. beoordelings­cijfer

• {{ review.UserName }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordeling {{ review.PublicProfileOnlyData.NrReviews }} beoordelingen
    {{ review.PublicProfileOnlyData.AverageRating }}
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto {{ review.PublicProfileOnlyData.NrPhotos }} foto's
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocatie {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocations }} camperlocaties
    {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijziging {{ review.PublicProfileOnlyData.NrAddedLocationUpdates }} wijzigingen

{{ review.Rating | number:1}}

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Dit is een automatische vertaling. Klik hier om de beoordeling in de originele taal weer te geven.
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

{{ review.CurrentTranslation.Review }}

Reactie van de beheerder {{ review.Reaction.ReactionDate }}
    {{ review.Reaction.CurrentTranslation.Review }}
    Bewerken
    Bekijk de beoordeling weer in de automatische vertaling.
    Reactie toevoegen

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!