busy loading
Bij Campercontact gebruiken we cookies om de website goed te laten functioneren. Bekijk ons cookiebeleid.
Stallingen

Floranda stalling Bommelwaard

Nieuwaal / Gelderland / Nederland

Type camperbedrijf:

Stallingen

Wij zijn het gehele jaar geopend voor het stallen van uw caravan, camper, vouwwagen, boot, aanhanger, auto, motor enz. Met een professionele service.

Bij Floranda Stalling – Bommelerwaard is op dit moment nog voldoende plaats beschikbaar voor het stallen van uw objecten.

Onze stalling is ruim van opzet; de max. hoogte van het te stallen object is ca. 3,80 m. Dit is dus zeer geschikt voor grote campers. Met mogelijkheid om uw auto achter te laten. Wij zijn getraind en verzekerd voor het transport van de objecten.

Ventilatie wordt geregeld met een computergestuurd luchtingssysteem. Instraling van de zon schermen wij af met een computergestuurd zonwerend doek. De bodem is bedekt met gronddoek zodat Uw object zoveel als mogelijk stofvrij blijft. Tevens is onze stalling beveiligd met camera’s, brandblussers en een brandmeldinstallatie.

Bron: http://www.stalling-bommelerwaard.nl/

Contactgegevens:

Hogeweg 13 , 5313 BA Nieuwaal, Nederland
Tel.: 0418-561600 | Email: floranda@stalling-bommelerwaard.nl | Website camperlocatie

GPS:

N 51.80097, E 51.80097
N 5°10'36", E 5°10'36"

Gem. beoordelings­cijfer

Gem. beoordelings­cijfer

0,0

Dit is een vereenvoudigde websiteversie, met de app kun je meer!