Bastiaanssen Schadeservice

Breda, Noord-Brabant, Nederland

Over deze locatie

UW CARAVANSCHADE SNEL EN PROFESSIONEEL HERSTELD!
Lelijke schade aan uw caravanof camper,  zoals deukjes of krassen? Caravanschadeherstel.nl maakt uw caravan weer als nieuw!

Onderweg of op uw vakantiebestemming; uw caravan heeft het soms zwaar te verduren. Een ongelukje is vaak sneller gebeurd dan u door heeft. Gelukkig zijn de professionals van Caravanschadeherstel.nl experts in het herstellen van cosmetische schades veroorzaakt door bijvoorbeeld tentstokken, stoepranden of grindwegen. Onze specialisten zorgen ervoor dat uw caravan of camper er weer uitziet als nieuw.

Caravanschadeherstel.nl repareert onder andere schades aan het profiel aan de buitenzijde, aan sierstrips en bumpers en aan de velgen. Maar ook voor herstel van het interieur of de bekleding bent u bij ons aan het juiste adres. Onze oplossingen zijn bovendien kostenbesparend én duurzaam. Wij werken zowel vanuit onze garage in Breda als op locatie en zorgen altijd voor een correcte afhandeling met de verzekeraar. Het enige waar u nog over na hoeft te denken is waar de volgende reis met uw caravan heen gaat!

Camperonderhoud

Voordelen van de app

• Toegang tot alle reviews en foto's
  • Offline te gebruiken
  • Uitgebreide filtermogelijkheden