Vacature: Backend Developer 🚀

(32-40 uur)

Ben jij een gepassioneerde (T-Shaped) Backend Developer met een stevig fundament in backend development? Zoek je een plek waar je creativiteit en technische kennis samen komen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Wij zoeken een veelzijdige developer die zich voornamelijk richt op backend development, maar ook de kunst van frontend systemen beheerst (React/NextJs en React Native). Klinkt dit als muziek in jouw oren? Kom dan ons team versterken!

Wat ga je doen?

Je wordt een cruciale schakel in ons team, werkend tussen het business en development team. Jouw rol? Onze core applicaties zo schaalbaar, betrouwbaar en snel mogelijk maken. Dit doe je in een dynamische omgeving waar onze groeiende userbase en zakelijke klanten rekenen op jouw expertise.

Jouw doel? Samen met het development team applicaties ontwerpen, ontwikkelen en implementeren die onze business doelen realiseren.

Wat bieden we jou?

• Beloning en voordelen: Geniet van een competitief salaris, zeer aantrekkelijke pensioenregeling en extra bijdragen aan je ziektekostenverzekering. Daarnaast krijg je 29 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • Groei en ontwikkeling: Je treedt toe tot een ambitieus B2B2C-platform in een scale-up fase. Er is volop ruimte voor professionele groei, ondersteund door een persoonlijk trainingsbudget en coaching.
  • Flexibiliteit en teamgeest: Ervaar de prettige balans tussen kantoor en thuiswerken met twee dagen per week in Amersfoort. Je wordt deel van een energiek team dat successen samen viert en elkaar ondersteunt.

Wat verwachten we van jou?

• Ervaring en opleiding: Je hebt een hbo- of wo-diploma op zak en brengt minimaal 5 jaar relevante werkervaring mee. Jouw kennisbank omvat React, React Native, Kotlin, Ktor en het ontwikkelen van HTTP API’s.
  • Technische vaardigheden: Je blinkt uit in CI/CD-processen, bijvoorbeeld Github Actions, en kent de weg in Elastic Search. Bonuspunten als je ervaring hebt met AWS en Mendix.
  • Persoonlijkheid: Zelfstandigheid, teamwork, en een uitstekende beheersing van zowel Nederlands als Engels zijn essentieel. We zoeken iemand die communicatief sterk is, proactief handelt en een gestructureerde, resultaatgerichte aanpak heeft met oog voor detail.

Over Campercontact

Campercontact (standplaats: Amersfoort) biedt via een app en website toegang tot ruim 40.000 camperlocaties in 58 landen. Met deze betrouwbare en toegankelijke reisinformatie, samengesteld door de camper community, vinden via ons platform meer dan 1,3 miljoen Europese camperaars altijd een geschikte overnachtings- of serviceplek. Campercontact opereert als platform en verbindt camperaars en camperlocaties, service partners of andere B2B-bedrijven in deze marketspace met elkaar. Alles met als doel om de mooiste reiservaring met je camper mogelijk te kunnen maken.

Welkom zoals je bent

We willen dat iedereen zich thuis voelt in ons team, met respect en waardering voor wie ze zijn. We beoordelen je op wat je kunt en wat je meebrengt. Als jij denkt dat je ons team nog diverser en leuker kunt maken, horen we graag van je!

Reageren?

Zie jij jezelf al helemaal zitten in deze rol en kriebelt het om aan de slag te gaan bij Campercontact? Stuur dan je cv en een overtuigende motivatie via onderstaand formulier. Doe dit uiterlijk voor 9 februari 2024. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Maarten Rooseboom via m.rooseboom@campercontact.com.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.