Vacature: Frontend Developer 🚀

(32-40 uur)

Heb jij een passie voor frontend development? Ben je een ervaren (T-Shaped) Frontend Developer die helemaal thuis is in React/Next.js en React Native? Weet jij alles van Redux en ben je een kei in het werken met design systems? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou!

We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Developer die zijn/haar expertise in frontend development combineert met vaardigheden in backend systemen. Als jij je hierin herkent, lees dan snel verder.

Wat ga je doen?

Als onze nieuwe developer werk je nauw samen met zowel ons business team, vol UX know-how, als ons development team. Samen zijn jullie de drijvende kracht achter het verbeteren van ons platform, zowel binnen onze apps als op onze website. Met een sterk groeiende community en zakelijke klanten in het camper-ecosysteem, bieden wij een dynamische en inspirerende werkomgeving.

Jouw missie? Ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van geweldige nieuwe features. Je lanceert nieuwe frontend-applicaties en levert een meetbare bijdrage aan de NPS van onze userbase. Met jouw skills en passie breng jij onze business doelen dichterbij, allemaal met behulp van React, Next.js en React Native.

Wat bieden we jou?

• Beloning en voordelen: Een marktconform salaris, zeer aantrekkelijke pensioenregeling en bovengemiddelde bijdrage aan je zorgverzekering. Geniet van 29 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek.
  • Groei en ontwikkeling: Je krijgt veel verantwoordelijkheid en ruimte voor zowel persoonlijke als professionele groei. Dit alles binnen een ambitieus B2B2C-platform en scale-up omgeving, ondersteund door een persoonlijk trainingsbudget en coaching.
  • Flexibiliteit en teamgeest: Flexibel werken wordt mogelijk gemaakt met twee dagen per week op kantoor in Amersfoort en de rest remote. Je wordt deel van een energiek en ondersteunend team dat successen samen viert.

Wat zoeken wij in jou?

• Ervaring en opleiding: Met minimaal 3 jaar ervaring als (T-Shaped) Frontend Developer, en een focus op frontend development, heb je een solide basis. We gaan ervan uit, dat je kennis hebt van React, Next.js en React Native.
  • Technische vaardigheden: Je bent bekwaam in Redux, CI/CD, design-systems, de integratie van HTTP API’s (Java en Kotlin) en Elastic Search. Ervaring met AWS en Mendix zijn mooie pluspunten.
  • Persoonlijkheid: Als teamplayer die ook zelfstandig sterk is, combineer je uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels met een proactieve, gestructureerde en resultaatgerichte aanpak.

Over Campercontact

Campercontact (standplaats: Amersfoort) biedt via een app en website toegang tot ruim 40.000 camperlocaties in 58 landen. Met deze betrouwbare en toegankelijke reisinformatie, samengesteld door de camper community, vinden via ons platform meer dan 1,3 miljoen Europese camperaars altijd een geschikte overnachtings- of serviceplek. Campercontact opereert als platform en verbindt camperaars en camperlocaties, service partners of andere B2B-bedrijven in deze marketspace met elkaar. Alles met als doel om de mooiste reiservaring met je camper mogelijk te kunnen maken.

Welkom zoals je bent

We willen dat iedereen zich thuis voelt in ons team, met respect en waardering voor wie ze zijn. We beoordelen je op wat je kunt en wat je meebrengt. Als jij denkt dat je ons team nog diverser en leuker kunt maken, horen we graag van je!

Reageren?

Zie jij jezelf al helemaal zitten in deze rol en kriebelt het om aan de slag te gaan bij Campercontact? Stuur dan je cv en een overtuigende motivatie via onderstaand formulier. Doe dit uiterlijk voor 9 februari 2024. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Maarten Rooseboom via m.rooseboom@campercontact.com

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.