Vacature: Tech Lead

(32-40 uur)

Ben jij een ambitieuze en doelgerichte professional met een passie voor software, architectuur en SaaS? Dan zijn we op zoek naar jou! Als Tech Lead bij Campercontact speel je een cruciale rol in de verdere strategische groei van ons platform. Naast onze B2C SaaS services hebben wij sinds 2023 ook onze B2B SaaS services gelanceerd. Camperaars kunnen daarbij nu direct hun favoriete overnachtingslocaties reserveren en boeken. Camperlocatie-eigenaren genereren via ons platform business en kunnen daarnaast meer zichtbaarheid creëren door een SaaS marketingpakket af te nemen (self-service). Ons platform moet schaalbaar & flexibel blijven, internationaal dekkend zijn en probleemloos alle functionaliteiten die onze gebruikers wensen kunnen leveren met daarbij de best passende UI&UX. Hier kom jij kijken!

Wat ga je doen?

Als Tech Lead en toekomstig CTO ben je in staat om de strategie van Campercontact mede vorm te geven en succesvol te vertalen naar de belangrijkste technische productfundamenten voor het bedrijf. Dit omvat enerzijds ons technische platform en anderzijds de gebruikservaring in de app- en webinterface. Vanuit deze rol werk je productgeoriënteerd en drijf je de technische innovatie van ‘platform-denken’ binnen Campercontact. Belangrijk hierbij is uiteraard de afstemming met business stakeholders en de andere teamleden.

Met een agile aanpak realiseer je samen met de PO en het devteam de platform roadmaps door nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen en daarnaast de technology performance waarborgen, verhogen en te optimaliseren. Je bepaalt de standaarden voor onze technologie-architectuur en je bouwt en onderhoudt high performing partnerships met een beperkt aantal strategische leveranciers. Je coacht het zelfsturende devops team, dat in tweewekelijkse sprints nieuwe software live zet en onderhoudt.

Naast deze aansturing op strategisch en tactisch niveau, duik je ook zelf in de code om het platform eigenhandig te verbeteren. Dit kan op de front-end, de back-end of full stack zijn.

Wat bieden we jou?

• Marktconform salaris en zeer aantrekkelijke pensioenregeling.
  • 29 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur).
  • Een bovengemiddelde bijdrage aan je ziektenkostenverzekering.
  • Een functie met veel verantwoordelijkheid en de ruimte om te groeien in je professionele carrière.
  • Kans om te werken voor een B2B2C-platform en scale-up met ambitieuze groeiplannen.
  • Training(sbudget) en coaching om je tech, development en/of management-skills naar een (nog) hoger niveau te tillen.
  • We hebben twee teamdagen op kantoor in Amersfoort, de rest kun je remote werken.
  • Een energiek en ondersteunend team dat samen successen viert.

Wat vragen we?

• HBO-werk- en denkniveau met een achtergrond in software development.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in platform ontwikkeling/SaaS en aansturing van development teams.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en C-level stakeholdermanagement skills.
  • Je hebt bewezen ervaring met het doorvertalen van strategy naar technology en vice versa.
  • Vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Je bent continu op zoek naar nieuwe mogelijkheden om het proces nog efficiënter te maken.
  • Hands-on ervaring als front-end developer in React (Native) of als back-end engineer in Java/Kotlin.
  • Ervaring met het onderhouden of opzetten van CI/CD pipelines.
  • Je hebt ervaring met of volgt met interesse de ontwikkelingen op het gebied van Agile/Scrum, DevOps en infra-as-code.
  • Je hebt ervaring met de transformatie naar cloud-oplossingen. Ervaring met AWS is een pré.
  • Ervaring met Mendix is een pré.

Welkom zoals je bent

We willen dat iedereen zich thuis voelt in ons team, met respect en waardering voor wie ze zijn. We beoordelen je op wat je kunt en wat je meebrengt. Als jij denkt dat je ons team nog diverser en leuker kunt maken, horen we graag van je!

Collega aan het woord

"Samen met een klein team maken we echt impact en zijn we verantwoordelijk voor de hele technische stack. We werken met innovatieve technologie zoals Kotlin, AWS en Elastic Search. Het werk is leuk en uitdagend. Het belangrijkste is dat onze gebruikers met plezier onze app gebruiken!" Jamie - Full Stack Engineer

Reageren?

Zie jij jezelf al helemaal zitten in deze rol en kriebelt het om aan de slag te gaan bij Campercontact? Stuur dan je cv en een overtuigende motivatie via onderstaand formulier. Doe dit uiterlijk voor 19 april 2024. Voor meer informatie over de functie of de salarisrange die bij jouw profiel zou passen kun je contact opnemen met onze preffered recruiter RocketPeople.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Over Campercontact

Campercontact (standplaats: Amersfoort) biedt via een app en website toegang tot ruim 40.000 camperlocaties in 58 landen. Met deze betrouwbare en toegankelijke reisinformatie, samengesteld door de camper community, vinden via ons platform meer dan 1,3 miljoen Europese camperaars altijd een geschikte overnachtings- of serviceplek. Campercontact opereert als platform en verbindt camperaars en camperlocaties, service partners of andere B2B-bedrijven in deze marketspace met elkaar. Alles met als doel om de mooiste reiservaring met je camper mogelijk te kunnen maken.