Prachtig uitzicht over de baai. Gelegen aan zeer rustige weg. Via pad verderop naar beneden kom je bij een vogelreservaat. Qua service is er niks behalve een prullenbak. Water kun je halen bij de eigenaar, 2 huizen verder. Plek voor 3. Wij stonden er alleen. Heerlijke rust

Willem-Seine

Prima plek, mogen we blij mee zijn. Eigenaren offeren toch een stukje bouwland op voor een paar campers. Chapeau!

Kappie46

Als een plek om te verblijven, OK als je alles aan boord hebt. € 15 voor een mooi uitzicht is te veel.

• Dyndkrogvej 1

5600, Faaborg, Denemarken