Mooie rustige plek direct aan schelpenstrand, met zwemsteigertje. Mooi schoon toilet, met buitenkraantje. We stonden er afgelopen nacht met nog 4 andere campers. Rustgevend uitzicht over het water. Geen bord dat verblijf in de nacht verboden is. Ideale plek ook voor hengelaars en zwemmers.

Hans-en-Willy

mooie plek, prima werkend toilet met fonteintje. aparte waterkraan buiten en afvalbak. geen bord dat je er mag staan maar ook geen bord dat het niet mag. we hebben heerlijk overnacht met vier campers schitterend uitzicht en zonsondergang

Bert&Hellen

Toilet aanwezig. Kraantje vers water aanwezig. Verder mogelijkheden om te zwemmen via houten piertje. Verder bijna geen verkeer s'nachts. Mooie zonsondergang/opkomst gezien. Dus eigenlijk super overnachtingsplek!! Toppie

• Amtoftvej 1B

7742, Vesløs, Denemarken