Æroskøbing Camping

Ærøskøbing, Denemarken

in de tijd dat wij hier stonden werd de camping gerund door Polen. Mooi uitzicht en dichtbij het prachtige Ærøskøbing. Sanitair schoon maar verouderd. KIJK UIT met betalen , ze probeerde ons meer nachten in rekening te brengen en kijk goed naar het bedrag op het pinautomaat.

karin1128

Foutje gemaakt en 300 euro ipv 300 DKK betaald voor 1 nacht met de camper. Na 1 maand en vele mails en beloftes heb ik mijn te veel betaalde bedrag nog steeds niet ontvangen

Nora68

prima camping onderaan gestaan ruime plekken dicht aan strand goed verzorgde toilet/douches

Æroskøbing Camping