260ddk 2 personen en 1 hondje op mooie plek zonder stroom en 20.00 euro op camperplek.

Prima ontvangst. Zelf plek uitzoeken uit diverse plekken waarbij uit gelegd werd schaduw, half zon of zonnig. Mooie rechte plek. Lekker ijs en snacks bij ingang camping en leuk strandje over kant weg. Zowel rechts als links op fiets afstand grotere stranden. Wij komen terug.

• augustus 2021

Prima camping. vriendelijke ontvangst. Mooie omgeving voor fietstochten. Leuk strandje aan de overkant van de weg.

• augustus 2021

Camping Färgegärdens