casdek65

Het spijt me zo. We zijn het wisselgeld vergeten mee te nemen, het is niet oké. Als u het geld terug wilt, kunt u ons bellen. Sorry voor de puinhoop.

heel fijn verblijf, heel behulpzame eigenaars en zo heerlijk rustig. We komen zeker nog eens terug. Wij hebben € 7.- betaald, hadden geen stroom of andere voorziening nodig.

Ruud---Carla

Heerlijke plaats op het gras voor 1 nacht. ( geen voorzieningen) zeer vriendelijke eigenaren . Vanaf juli heerlijke blauwe bessen. Lawaai snelweg valt mee , geen last van.. Betalen contant in euro's ook mogelijk . 7 euro per nacht

Flemming Hvidbjerg