Zeer rustige plek !! geen service ... perfect voor een nacht! 2 camperplaatsen maar mogelijkheid om andere voertuigen te parkeren (er waren in totaal 5 campers)

• januari 2022

Rustig, gelegen in de woonwijk. Nog niet veel faciliteiten, ik geef vijf sterren omdat ik gewoon op zoek was naar een plek om een nacht te verblijven. Goed gewerkt!

• november 2021

Rustige parking met voldoende ruimte voor grote campers aan de rand van het dorp. Slechts 2 officiële camperplaatsen, maar meer plekken beschikbaar op de rest van de parking. Geen faciliteiten behalve de vuilnisbak, maar fijne plaats om de nacht door te brengen.

• januari 2022

• november 2021