Verkavelde plaatsen op grind met gras ertussen. Naast een kleinere camping voor langkampeerders (waar de kampeerplaats bij hoort). Eigen klein zwemmeertje. Veel platteland met wandelpaden. Rustig 's nachts. Elektriciteit € 0,60/kWh

Daffy-Duck

Prima plek om te zijn, vriendelijke en behulpzame eigenaar.

nelbaan

zeer grote parkeerplaats, royale plaatsen, aardige hoffelijke baas Manni en heerlijk eten in het restaurant ??? we bevelen de plek graag aan ???

Daffy-Duck

Prima plek om te zijn, vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Markt Wald