Campingplatz Grossbüchlberg

Mitterteich, Landkreis Ostallgäu, Regierungsbezirk Oberpfalz, Beieren, Duitsland

• juli 2024

Prachtige camperplaatsen met meer dan alle voorzieningen. In de ochtend verse broodjes, warme en super propere sanitaire blokken samen met een vriendelijke ontvangst. Kortom zeer tevreden en hier komen we zeker terug. Wij stonden met de camper en onze 2 hondjes van 5/7/24 tot 8/7/24.

• juni 2024

FritsT

Ook hier is het nog steeds van hoge kwaliteit en mooi. De trappen zijn vernieuwd, maar de verlichting in het donker kan iets beter. De plaats was zoals gewoonlijk in topconditie. De ontvangst was zoals verwacht vriendelijk. Ga zo door👍👍☀️

• juli 2024

• juni 2024