• februari 2022

• juli 2020

Leuke plaats, maar vooral voor tenten. Toen we arriveerden zagen we 2 kleine campers staan en veel tenten. We kregen de melding dat er geen rechte plaatsen of stroomaansluitingen meer waren. Hoewel we aangaven dat we dit niet erg vinden werden we weggestuurd.

• juni 2019

ongelooflijke plek midden de bossen. grote weide op de hoogte boven de vallei. je kiest zelf je plaats. primitief maar proper sanitair. gasthof waar je voor een appel en ei kan eten ( ontbijt, middagmaal en avond). wel eerst een helling van 18% overwinnen.

• februari 2022

• juli 2020