Geweldige gratis plek voor 1 nacht. Bij aankomst denk je “waar zijn we beland, want alles is erg gedateerd “ Geen voorzieningen, maar heel vriendelijk ontvangst en heerlijk gegeten. Aanrader!

tesikoschi

Geen voorzieningen, heel vriendelijke eigenaar, goede kok en lekker eten . Wij hebben eten meegenomen naar de camper. dit was voor de eigenaar geen probleem daar onze twee honden niet alleen kunnen blijven. Rustige plaats direct aan wandelwegen . Met besneeuwde bergtoppen op de achtergrond.

Gasthaus Alte Schießstätte