• januari 2023

Zeer rustig veld. We zijn hier voor de tweede keer. De eerste keer dat we naar het kasteel liepen om erachter te komen dat het gesloten was. Maar de stad is prachtig.

• oktober 2022

Ook zonder aan- en afvoer een prima plek. De rust en het uitzicht op het kasteelcomplex, gewoon geweldig. De kleine oude stad is een rondleiding waard. Ook een bezoek aan het kasteelcomplex is de moeite waard. Grandioos uitzicht vanaf de kasteeltoren.

Kogge

Fijne en rustige plek aan de rand van parkeerplaats P4. Geen ver- en ontzorging. Stroom betaald, alleen met munten. Zwembad (openlucht) om de hoek achter het voetbalveld. Een aanrader.

• januari 2023

• oktober 2022