Rustig plekje voor de nacht. Op parkeerplaats bij het zwembad. Is niet aangegeven. Wij hebben de route op campercontact gevolgd. Ook daar geen bordje. Prima om te overnachten. Stil. ‘s nachts.

• juni 2020

Eigenlijk alleen de parkeerplaats bij het zwembad in een woonwijk. Ruimte is ook alleen op maat gemaakt voor auto's. Is er een grote hype van campers gewenst? Misschien is de andere plaats in Schongau (recreatiegebied Neue Berghalde) beter, het lijkt ook officieel aangegeven.

• juni 2020

• Südendstraße