• november 2023

Knausrich

vriendelijk personeel, schoon en goed sanitair, afvoer en verswatervoorziening ongecompliceerd. Tot nu toe gaat het goed - maar in het laagseizoen in oktober € 81 voor 2 nachten - vind ik het absoluut op de grens. Prijs/prestatie drijft hier momenteel uit elkaar.

Hymermaster

Inchecken is een ramp, van 11.00uur tot 13.00 geen inchecken mogelijk, dame die inchecht ,erg traag ! Ook de prijs is incombinatie met de lokatie erg aan de hoge kant! Voordat je plannen maakt laat je goed informeren!

Sjef-Emonts

We zijn zeer verrast over uw beoordeling. Ja, we hebben een rustige tijd op het plein van 11:00 tot 13:00 uur. Wat is er zo verwerpelijk aan om gasten de mogelijkheid te geven om geen auto's op het terrein te hebben? En ja, natuurlijk nemen we in deze tijd ook een welverdiende lunchpauze - eten kan toch nog? En dat we traag zijn, oké, goed om te weten! Als we toch zo slecht zijn, waarom heb je dan überhaupt ingecheckt? Je moet iets leuk gevonden hebben...

• november 2023

Stadtmarina Brandenburg Boote-Campen-Flanieren