Bij deze natuurcamping kun je alleen terecht met een recente TUV keuring van je gasapparatuur. Het alternatief is je gasfles tijdelijk in te leveren. Ons alternatief was doorrijden naar de Schwielowsee ...

• maart 2023

zeer vriendelijk personeel! Hoewel de plaats pas in mei opengaat (gebrek aan personeel), mocht ik een nacht doorbrengen met mijn camper van 7 m tussen grote dennen. Dank daarvoor.

Absalom

Een geweldige plek. Aanrader voor camperaars die gewend zijn aan weinig luxe, maar goede voorzieningen waarderen. .

• maart 2023

Campingplatz ICANOS