• september 2021

• augustus 2021

MC7HOME

Bedankt voor uw beoordeling. Ja, de slagboom kan alleen handmatig worden geopend tijdens de openingstijden van de receptie, deze variëren en zijn aangepast aan de seizoenen. Om deze reden kan elke gast die na de openingstijden wil blijven een lockersleutel krijgen bij de receptie. We hebben ook de mogelijkheid om slagboomsleutels op te bergen bij onze kluizen voor onze gasten die later arriveren. Ook het particulier geëxploiteerde restaurant past zijn openingstijden aan het aantal gasten op de camping aan. Omdat het pand van het restaurant afgelopen winter helaas door een brand is verwoest, moet het dit jaar via een snackbar worden geëxploiteerd. De wederopbouw is in volle gang. Helaas hebben we slechts 50 camperplaatsen, die snel bezet zijn. Een reservering in het hoogseizoen is dan ook sterk aan te raden zodat niemand teleurgesteld de deur uit hoeft. U bent van harte welkom om zelf boekingen te maken via onze website.

• september 2021

• augustus 2021