Augustus 2022 Wij betaalden per dag € 14 camper € 16 voor 2 personen ouder dan 16 jr € 1 afvalverwijderings bijdrage Zonder stroom € 3 korting

• september 2021

kleinschalige rustige camping met vriendelijke mensen. Wij hebben hier 1 nacht gestaan met onze camper. sanitair is netjes en schoon. plekken zijn groot en verzorgd. Er is een ‘biergarten’ waar je iets kunt drinken. Mooi uitzicht op de Kaliberg.

• oktober 2020

We hebben een heel aangenaam verblijf gehad begin oktober ! Vriendelijke Nederlands sprekende uitbater ! Heel verzorgd en proper sanitair ! Covid-maatregelen waren ok !

• september 2021

• oktober 2020