Rustige en mooie plaats met veel ruimte .Geen voorzieningen wel op andere plaats voorzieningen.

ghislainrik

dit is geen camping maar een camping parkeerplek zelfde beheerder van de Falkenstrasse. hier echter geen voorzieningen. slagboom kan je zelf open doen. rustig daar en plek zat.

P.J.-Roodbol

Zit achter aan een vrij grote parkeerplaats. Er stonden geen campers en de slagboom was dicht. We krijgen de indruk dat dit voor de toekomst is, al stond de CP ook vermeld op de Duitse site Stellplatz.info. de foto daar klopt.

Stellplatz Bachweide