Wij stonden hier twee nachten in september. Van een drukke weg hebben we niks gemerkt. Af en toe kwam er een auto langs. Op de fiets (of camper) is het 16 kilometer naar de Altstadt van Rostock en prima te doen. De eerste helft gaat over een rustige weg, daarna over fietspaden.

Ron150

Groot glooiend weiland. Langs redelijk drukke weg. Douche en toilet, in container, afwasplek. Eea niet bijzonder wel voldoende. Matige omgeving om te fietsen. Aardige beheerster. € 22 behoorlijk aan de prijs. Rostock een bezoekje waard.

Camperdroom6610

zeer mooie ontvangst. Douche en toiletten aanwezig. mooie grote weide om te staan.

Lieblingshof