Totaal af te raden locatie. 22 euro voor de camperplaats + 13 euro voor de tweede persoon + 4.10 euro per persoon toeristentaks + douches te betalen. En dit voor een scheve camperplaats met weinig gras. Echt schandalig. Ik begrijp niet dat dit toegelaten wordt als TOP Camperplatz.

• augustus 2021

Wat een mooie plek. Aan het water waar een zwemstrand is maar ook een speciaal strandje voor honden. Onze hond vond het geweldig. De douches/toiletten waren prima. Op de fiets langs het meer naar het stadje is 3.1 km. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

• september 2020

Zeer mooie plek direct aan het meer. Heel, heel aardige dames bij de receptie. Twee sterren aftrek omdat alles extra kost. Nooit meegemaakt dat je voor afwaswater extra moet betalen.

• augustus 2021

• september 2020

schumi56

Camping- und Wohnmobilpark Kamerun Waren (Müritz)