Geweldige plek, grote plaatsen met eigen wateraansluiting. Mooi sanitair.

Pauladirk

Hier 3 nachten gestaan. Doordat de CP vol waren werd een oplossing aangeboden om direct aan het water te staan. Niet verkeerd dus. Mooi verzorgd sanitair en mooi verzorgd terrein, aanrader voor ons. Prijs, 2p per nacht zonder stroom, 20 euro. Aanbod en prijs voor ons zeer goed. C en J

C-en-J

Plezierige familiecamping. Prijs-kwaliteit helemaal in orde. Fietstochten in de omgeving kun je zelf uitzetten mbv de app fietsknooppunten.

aknola

Geweldige plek, grote plaatsen met eigen wateraansluiting. Mooi sanitair.

Camping Nordloh