uitstekende camperplaats. Zeer rustig en alle voorzieningen aanwezig. Ik heb niet de indruk dat er veel camperaars zich houden aan de maximale twee dagen,! Zeer goed bezochte plaats, fijn als er nog een plekkie is! Staan ook campers aan de pad naar de cp toe.

Jacques-Zutphen

Ik ben hier slechts een nacht gebleven. € 5 plus stroomkosten. € 1 voor 3 kWh. € 1 voor water. Ongeveer 18 plaatsen, maar sommige mensen lijken het oké te vinden om de volledige luifel uit te zetten en 2 plaatsen te nemen. Ongeveer 25 minuten lopen naar de stad. Redelijk stil. Goede waarde.

Eternity

prima plek! 16plaatsen beschikbaar, en iedereen lijkt ook netjes te parkeren zodat er 16campers passen. Rustig in de nacht, naast een leuk park waar veel wordt gesport en gefietst, speeltuin op 10min lopen. vuilwater en chemisch toilet afvoer plaats. helemaal top.

Bürgerpark