• mei 2020

goede vriendelijke parkeerplaats voor outark stands

• oktober 2019

Rustige plek na sluiting dinopark keuze om vlakke plek uit te zoeken. Kids en wij en de hond hebben genoten van het dinopark.

• februari 2019

Het is eigenlijk gewoon een parkeerplaats voor bezoekers van Dino Park. Lichtelijk krom terrein, geen V + E. Het is echter gratis en dus bij uitstek geschikt voor bezoekers van Dino Park. We komen graag terug naar deze plek met de volgende kleinkinderen.

• mei 2020

goede vriendelijke parkeerplaats voor outark stands