Groene camping. Ietwat oud aandoend maar schoon sanitair. Inchecken bij woning beheerder links voor de slagboom Wij stonden hier de laatste 2 dagen van september 2023 en betaalden 23.50 per nacht voor camper en 2 personen. WiFi op onze plek helaas uiterst traag.

Danny-Groeneveld

prima plek voor doorreis. behoeft wat opfrissing, maar goede voorzieningen. lekker gegeten in de Gasthof, je verwacht dat niet maar die zat vol dus wel reserveren.

Swinkelstoer

prima camping (van oude baas) om op doorreis te overnachten vooral vanwege de rust, de douche met thermostaatkraan, ruime groene plaatsen. Naastgelegen restaurant heerlijk eten, wel reserveren. Van natuurzwembad geen gebruik gemaakt maar zag er keurig uit

Sauensiek