• juli 2015

Geen mogelijkheid om schoon water te tanken. Wel alle voorzieningen bij de grote camperplaats in het dorp. Overdag redelijk veel verkeerslawaai van motoren. Cp ligt aan de duitse fehnroute.

• augustus 2011

• juni 2011

Op loopafstand van het dorp, rustige plaats weinig verkeer. We hebben er al vaak gestaan. Sinds de nieuwe camperplaats in het dorp gereed is betaal je € 5,00 per nacht (+ stroom € 2,00) schoon water en lozen aan overzijde van de weg. Gratis voor gebruikers van deze plaats. 3 stroompunten.

• juli 2015

• augustus 2011