Zoals al geschreven, echt leuk in combinatie met een bezoek aan de dierentuin! Eenvoudige weide maar relatief vlak. Elektriciteit en water gratis. Toen wij er waren was het eigenlijk heel leeg en niet overvol. We zullen het zeker nog een keer doen.

DobermannHS

Bij toeval kwamen we hier langs, mooie plek, stroom en water aanwezig, geen schaduw plaatsen. Prima voor 1 nacht in combinatie met een bezoek aan de dierentuin.

DJ038

Ruime plaatsen. uitzicht voor en achter op het dierenpark. het is een vrij nieuwe CP dus het is nog erg open. prachtige plek in combinatie met een bezoek aan het dierenpark.

Tierpark Ströhen