Helaas bestaat de plaats niet meer. Hier wordt een nieuwbouwwijk gebouwd. Zonde, want vanaf hier kun je gemakkelijk naar de Altszadt.

hier wil je niet staan!! onguur volk en staat verder niet aangegeven

• oktober 2022

Eenvoudig. Geen voorzieningen. Heerlijk rustig en 'snachts stil. Lidl op 50 meter. De weg oversteken om het pad naar de Altstad te nemen. Mooie fietsroutes langs de Ruhr. Wij hebben er de week vóór de NL herfstvakantie 4 dagen gestaan en het prima naar onze zin gehad.

hier wil je niet staan!! onguur volk en staat verder niet aangegeven

• oktober 2022