kwamen hier terecht door toeval omdat we dachten dat het de cp was. beetje dom we hadden een bordje gemist. De cp is ca 1 km dichterbij het dorp. Het was hier verder prima met zeer vriendelijke behulpzame ontvangst. Bij nat weer wel een beetje drassig. wel iets duurder dan verwacht

• mei 2023

prima camping, vriendelijke ontvangst en inderdaad warme douches. alleen bleek bij aankomst dat één overnachting € 25,00 is

• augustus 2022

prima camping aan de moezel. Heerlijk warme douches. vriendelijke ontvangst. Punderich en Reil op loopafstand.

• mei 2023

• augustus 2022