Campingpark Echternacherbrück AöR

Echternacherbrück, Eifelkreis Bitburg-Prüm, Rijnland-Palts, Duitsland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Prima camping voor doorreis! Vriendelijke ontvangst door vrouw die Nederlands sprak! Sanitair keurig! WIFi gratis en uitstekend! Geen last van verkeerslawaai! Wij betaalden €21 met ACSI kaart! (2 personen)! Prima Italiaans restaurant als je links camping afloopt aan je rechter hand!

BoaksumOnTour

Een geweldige mooie camper plaats, alles klopte behalve de prijs. Deze was geen €19.90 maar € 26.00 Gelukkig accepteren ze onze ACSI kaart en betaalden we €21.00 all in. 😊

Campingpark Echternacherbrück AöR