mooie camperplaats zoals hij hoort te zijn. in natuur bij wijnboer.vanaf doorgaande weg straatje in en dan aan linkerkant. vriendelijke eigenaren hebben ook flesje wijn gekocht . prijs was 9 euro en 1 voor stroom. hebben overnacht op de weg naar huis vanuit Italië.

oorschot

Aardige mensen, heel héél rustige staanplaats en jij uitbreiding dorp. Lekkere wijn laat ik me vertellen, maar ik ben vooral fan van hun "traubensaft". Heel puur. Prijs op deze app bij info mag wel eens een update krijgen, het is nu al even 9 euro per nacht en 1 euro extra voor stroom.

Weingut Kreiselmaier