paar plekjes 12 euro met stroom, voor hond en 3 personen, heuuul mooi zwembad waar je leuk kan vertoeven als het weer het toelaat. En ja 3,- ingang plus als je wil douche 1,-. Ik blijft het schappelijk vinden en de mevrouw is super vriendelijk

dromer1970

Heerlijk plekje. we hebben hier gestaan voor 2 nachten met 2 volwassenen en 2 kids en een hond voor maar €24. We hadden het weer goed mee waardoor we heerlijk een dag hebben vertoefd in het zwembad. Een heerlijke plek met voldoende faciliteiten.

Leuke, kleine, schaduwrijke plek vlak bij het zwembad, we werden heel vriendelijk ontvangen, 12 € per stacaravan, inclusief stroom en water is ok.

• Am Oberhammer 1

01819, Bad Gottleuba-Berggießhübel, Duitsland