Wiking Yachthafen

Schleswig, Kreis Schleswig-Flensburg, Sleeswijk-Holstein, Duitsland

Wiking Yachthafen

toegang tussen 9-19u - melden bij havenmeester - terrein afgesloten met een slagboom - restaurants - cafés - supermarkt - oude stad 2km

• Wikingeck 11

24837, Schleswig, Duitsland
  • € 12,00 • 1 mei t/m 1 okt.

• september 2020

Hallo. Direct aan het water, midden in de jachthaven - dicht bij de stad, de grote musea, bijna met de Vikingen van Haitabu. Zo'n vriendelijke havenmeester instrueert je, legt alles uit wat belangrijk is. Klaus, bedankt! Echt een goede plek. Het sanitair is deels nieuw en erg fijn.

• september 2020

We waren daar een aantal dagen en voelden ons erg op ons gemak midden in deze levendige jachthaven. De vriendelijke en persoonlijke havenmeester Klaus Sager is de goede ziel van dit alles. Hij en zijn team doen er alles aan voor hun gasten. Ontzettend bedankt!!!

• september 2020

Geweldige plek voor rondleidingen door de stad en het kasteel. Zeer vriendelijke havenmeester, erg behulpzaam. Had een geweldige plek direct aan de kademuur met uitzicht op het water, boten en loop! Verbleef hier 2 dagen. € 13,5 / nacht geweldig. graag weer

wos

Deze locatie heeft 24 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

wos

Deze locatie heeft 24 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

Meer foto's zien? Download dan de app!

• € 12,00 • 1 mei t/m 1 okt.

• Verhard

• Jachthaven in de buurt