• augustus 2021

fijne plek. mooi sanitair met handige camper sani. Lekker eten in het restaurant. vanaf de camping vele wandelingen mogelijk. fietsen vnl met de mountain bike😊. 27 euro is het echt wel waard

• oktober 2020

Hallo we waren hier in oktober, voor een dag is 27 € naar mijn mening te duur. als je pech hebt, heb je niet eens tv-ontvangst omdat de bomen op het kleine plein erg hoog zijn. Verder was alles schoon en lekker gegeten.

• september 2020

mooie plek aan een meertje. camperplekken voor 1 nachts echter bij de vuilnis en dat ruik je! sleutelgeld van €25.- waar het kampeergeld en douches vanaf gehaald worden. moest nog €6.- bij betalen! advies: neem de sleutel maar mee.

• augustus 2021

• oktober 2020