Parkeerplaatsen niet ver van de straat met zicht op het blok, verstoord door straatlawaai. Wij reden verder. € 10 is duidelijk teveel voor deze plek.

• oktober 2019

Leuke plek bij het zwembad met eerste klasse V / E. Aangenaam stil 's nachts. Zwembadgebruik met 50% korting. Staanplaatsen licht hellend. - zeer goed voor 1-2 nachten: we komen terug ....

• mei 2019

Rustige nette plek. Goed voor 1 nacht om de omgeving te bekijken. Bij het zwembad melden en de kosten zijn 10 euro, dus geen 5 zoals in de beschrijving staat. Alle voorzieningen werken goed.

• oktober 2019

• mei 2019