• oktober 2022

Het kost inmiddels € 9 en er zijn 4 stroomaansluitingen à € 3/nacht. Verder zijn er geen campervoorzieningen. Als je geluk hebt is de berghut open voor een consumptie e/o hapje. Mooi en weids uitzicht. Ideaal als je van rust houdt. Slechte toegangsweg.

• februari 2022

Een aanrader voor ons, zijn hier vaker. Prima voor zelfvoorzienende mensen voor een paar dagen. Rustige ligging. Populair bij sterrenkijkers. Prachtig uitzicht op de Rhön, het Thüringer Woud en veel dat daar tussenin ligt. "Insider-tip": Ontbijt met Jockel in de Trabeser boerderij-salon.

• april 2021

Winderige, maar rustige parkeerplaats. Goed zicht op de Rhön, zeer goede wandelmogelijkheden. Helaas is aan- en afvoer niet mogelijk. Maar we vonden het leuk.

• oktober 2022

• februari 2022