• april 2022

De parkeerplaats is nieuw gemaakt, een aparte ruimte voor stacaravans en caravans. Eén nacht mag, nu kost het €20 per nacht.

• mei 2020

Ruimte wordt momenteel gebruikt als opslagruimte voor de bouwplaats. Met enige moeite om wat ruimte te krijgen voor onze Womi. Helaas is alles wijd en zijd gedocumenteerd over Pinksteren

• juli 2018

Geen voorzieningen behalve toiletten (20 cent) Rustige plek aan mooie haven.

• april 2022

• mei 2020

• juli 2018

Geen voorzieningen behalve toiletten (20 cent) Rustige plek aan mooie haven.

Parkplatz am Wasserwanderrastplatz